Saturday, January 09, 2010

Det kan vara nu det händer

Nya jobbet har varit en energimässig bergodalbana. Vissa dagar kommer jag hem fylld av energi andra är jag helt slut. Det är å andra sidan charmen, ingen dag är sig lik, ingen kund är lik den andra och varje dag är en ny utmaning. Härligt. Men visst är jag lite trött ibland,

Mer trött blir man när man dessutom skriver hemtenta. Jag jobbar, läser och sover. That's it!
Medan jag tar en matpaus funderar jag på framtiden. Hur ska det gå med min provanställning, vilka kurser ska jag läsa, vad vill jag göra, hur blir det med valet? Nu i veckorna händer mycket. Ny termin börjar redan den 18/1. 14/2 är sista dagen av min provanställning, sen är det allt eller inget som gäller. Jag har kommit in på lite fler kurser än vad jag orkar läsa, kan inte läsa kvällskurser på heltid samtidigt som jag jobbar heltid, måste skära bort en kurs. Men vilken?

När tentan är inne är det dags att ta beslut. Det kan vara så att det är i år, kanske redan i vår som allting händer... Spännande!

Bli en feminist supporter
Bli medlem i feministisktinitiativ, endast 30-300kr
Visst är det intressant?
Blogarama




Bookmark and Share

No comments: