Monday, January 29, 2007

livet är hårt och snuvigt

Jag har snytit mig så mycket den senaste veckan att jag är torr, svullen och sprucken runt näsan. Jag smörjer in mig med den fetaste salvan på apoteket och det gör ändå ont! Utöver det har jag en mild feber som kommer och går som den behagar och en öm hals.
Eftersom jag varken har råd att vara sjuk eller ork att bråka om min rätt att vara sjuk har jag och fortsätter jag att släpa mig till jobbet. För att ge min kropp en chans till återhämtning sover jag hela min fritid. Denna plan har ännu inte varit helt framgångsrik men ändå.

Spelade in del 2 av F! dokumentären igår. Tyckte bättre om denna del. Fast tidsspannet gav en känsla av snabba hopp mellan höjdpunkter istället för en kontinuelig beskrivning av vårt hårda arbete. Tror faktiskt inte att det märktes hur hårt vi kämpade varje dag under valkampanjen.
Men det går kanske inte att beskriva på 1h.

Ska se båda delarna i ett svep och återkomma med en mer grundlig genomgång.

No comments: