Wednesday, May 02, 2007

Tori Amos- min husgud

Jag älskar Tori Amos, har typ alla hennes skivor och hennes musik gör mig glad, arg, ledsen och allt där emellan.

Idag släptes hennes senaste skiva som jag sprang på lunchen för att hinna köpa. Lyssnar nu för första gången och befinner mig i ett euforiskt tillstånd.


När jag gick från skivaffären såg jag helt nyförälskad ut och folk vände sig och log efter mig.


I metro idag fick hon bra recencioner. Lyckades få ta på limited edition skivan, den är redan slut på ginza. Norpade bilden från presentationen på ginza.
Hoppas man fick det. =)

4 comments:

Anonymous said...

jag gillar också tori amos. lyssnade på beekeepers innan idag!

Anonymous said...

har också köpt skivan i dag,jag älskar henne!

Anonymous said...

Jag har bara hunnit lyssna ett par varv, men det låter spännande och lovande, och redan har jag hunnit få favoriter! Känns som ett lite mer rått och rockigt sound denna gång, och vad nu än sura kritiker säger så tycker jag definitivt att musiken har utvecklats - de senaste skivorna har, trots att jag har tyckt om dem, låtit ganska lika. Åh... vilken helg det ska bli när jag får frossa fritt i Tori! Min syster, min själsfrände. :)

tiarafeministen said...

Jag har lagt hela skivan i mp3-spelaren och kan nu njuta hela tiden!